VOTO POR CORREO

Cuando algún elector prevea que en las fechas de la votación no se encontrará en el centro de trabajo para ejercer el derecho de sufragio, podrá emitir su voto por correo, previa comunicación a la mesa electoral. Esta comunicación se podrá realizar a partir del día siguiente a la convocatoria electoral hasta cinco días antes de la fecha en que haya de efectuarse la votación. La comunicación habrá de realizarse a través de las oficinas de Correos.

1º- Cumplimenta la solicitud de voto por correo adjunta indicando el domicilio donde deseas te sean remitidas las papeletas de votación.

Acude a una Oficina de Correos con el sobre abierto para ser fechada y sellada por el funcionario de Correos antes de ser certificada. Te pedirán que muestres el documento nacional de identidad (DNI) pasaporte o NIE a fin de comprobar tus datos personales.

2º.- La Mesa Electoral debe remitirte al domicilio que hayas indicado la siguiente documentación:

– Papeletas de todas las candidaturas.

– Sobre pequeño para introducir tú Voto.

– Sobre mediano para el envío por correo de tu voto.

3º.- Introduce la papeleta del sindicato al que quieras votar en el sobre pequeño y ciérralo.

En este sobre no debes escribir nada.

4º.- Introduce en el sobre mediano una fotocopia de tu DNI, pasaporte o NIE y el sobre pequeño que contiene tu voto.

5º.- Pon tu nombre y dirección en el remite del sobre mediano.

6º.-  Escribe la dirección de la Mesa Electoral en el sobre mediano y envíalo por correo certificado a la Mesa Electoral.

TU PARTICIPACIÓN ES MUY IMPORTANTE

Formulario Castellano

Formulari Català

Instrucciones

VOT PER CORREU

Quan algun elector prevegui que en les dates de la votació no es trobarà en el centre de treball per a exercir el dret de sufragi, podrà emetre el seu vot per correu, prèvia comunicació a la mesa electoral. Aquesta comunicació es podrà realitzar a partir de l’endemà de la convocatòria electoral fins a cinc dies abans de la data en què hagi d’efectuar-se la votació. La comunicació haurà de realitzar-se a través de les oficines de Correus.

1r- Emplena la sol·licitud de vot per correu adjunta indicant el domicili on desitges et siguin remeses les paperetes de votació.

Acudeix a una Oficina de Correus amb el sobre obert per a ser datada i segellada pel funcionari de Correus abans de ser certificada. Et demanaran que mostris el document nacional d’identitat (DNI) passaport o NIE a fi de comprovar les teves dades personals.

2n.- La Mesa Electoral ha de remetre’t al domicili que hagis indicat la següent documentació:

– Paperetes de totes les candidatures.

– Sobre petit per a introduir el teu Vot.

– Sobre mitjà per a l’enviament per correu del teu vot.

3r.- Introdueix la papereta del sindicat al qual vulguis votar en el sobre petit i tanca’l.

En aquest sobre no has d’escriure res.

4t.- Introdueix en el sobre mitjà una fotocòpia del teu DNI, passaport o NIE i el sobre petit que conté el teu vot.

5è.- Posa el teu nom i direcció en el remitent del sobre mitjà.

6è.- Escriu l’adreça de la Mesa Electoral en el sobre mitjà i envia’l per correu certificat a la Mesa Electoral.

LA TEVA PARTICIPACIÓ ÉS MOLT IMPORTANT